مرجع تخصصی سایت faucethub فاست هاپ (کسب درآمد ۵ تا۱۰ دلار در روز)

بیت کوین رایگان و کسب درآمد از اینترنت. با چند ساعت کار در روز تا ۱۰ دلار درآمد داشته باشید

مرجع تخصصی سایت faucethub فاست هاپ (کسب درآمد ۵ تا۱۰ دلار در روز)

بیت کوین رایگان و کسب درآمد از اینترنت. با چند ساعت کار در روز تا ۱۰ دلار درآمد داشته باشید

مرجع تخصصی و معرفی بهترین سایت هایی که به میکرو والت فاست هاپ ( faucethub ) پرداختی دارند.
فاست هاپ ( faucethub ) یکی از معتبرترین و بهترین میکرو والت هایی هست که چندین کوین را پشتیبانی می کند.

بایگانی
نویسندگان
پیوندهای روزانه

همه چیز راجع به سایت Faucethub

جمعه, ۲۷ مهر ۱۳۹۷، ۰۴:۰۱ ق.ظ


فاسِت (Faucet)

ابتدا برای کسانی که نمی‌دانند، توضیح می‌دهم که مفهوم faucet چیست. اگر کسب و کاری دارید و می خواهید برای محصول یا سرویس خود تبلیغ کنید، بهترین راه برای انجام این کار چیست؟ خب معلوم است، چیزهای رایگان! افراد در اطراف بلاک قرار می گیرند تا فرصتی بدست آورند و بتوانند چیزی پیدا کنند که بابت آن پولی ندهند. این درس در صنعت ارز دیجیتال هم وجود دارد و بسیاری از سایت های آنلاین وجود دارند که در آن افرادعلاقمندند که بتوانند کار کنند و به جای آن ارز دیجیتال دریافت نمایند . به سایت هایی که ارز دیجیتال را رایگان ارائه می دهند، “فاست” می گویند.

البته کسانی که در حال راه اندازی فاست هستند، این کار را محض رضای خدا انجام نمی دهند! مقادیر بودجه ای که در سایت های فاست استفاده می شوند بسیار کوچک است و فقط به اندازه ای ارائه می شود که کاربران را به جمع آوری بیشتر پول ترغیب کنند. مالکان فاست مایلند تبلیغاتی برای سایت های خود انجام دهند تا از این طریق بتوانند هزینه هایی که در این راه انجام دادند را جبران کنند. به هر حال، بعد از گذشت مدتی آگاهی کاربران و کمبود بودجه باعث می شود که یک سایت فاست دیگر نتواند به کار خود ادامه دهد. زمانی که این اتفاق می افتد اصطلاح “خشک شدن” برای فاست (فاست در انگلیسی به معنای شیر آب است) به کار می رود.

Faucethub

فاست هاب Faucethub) (Micro Wallet) یک میکرووالت ) و یک کیف پول موقت و واسطه است که شما از طریق آن درآمدهای خود از سایت های فاست را دریافت می کنید. یعنی تمام درآمدهای شما از جاهای مختلف به حساب فاست هاب شما واریز می شود و در این حین می توانید این درآمدها را یکجا از فاست هاب به کیف پول اصلی خود مثلا در بلاکچین یا کوین پیمنت و ... انتقال دهید. در واقع فاست هاب واسطه ای میان این سایت ها با کیف پول اصلی شما می باشد. اما برای این که بتوانید این کار را انجام دهید، یک سری مراحل ساده را باید در سایت فاست هاب انجام دهید. اگر به طور خلاصه بخواهیم بگوییم، یعنی اینکه آدرس حساب اصلی خود را در سایت فاست هاب ثبت کنید تا با دادن این آدرس به سایتهای دیگر، درآمد شما به فاست هاب واریز شود.

فاست هاب از ارزهای مختلفی همچون اتریوم، بیت کوین، داج کوین، لیت کوین ، دش، پرایم کوین،بلک کوین،بیت کوین کش،بیت کر، پیرکوین پشتیبانی میکند که در سایتهایی که فاست میکنید در هر یک از این ارزها موجودی شما افزوده میشود

فلسفه وجودی چنین سایت هایی این است که بدلیل Fee بالای انتقال صرف نمی کند تا مثلا برای ۴۰ هزار ساتوشی ۲۰ هزار ساتوشی Fee پرداخت شود برای همین این فاست ها تصمیم میگیرند به میکرووالت ها وصل شوند و مثلا اگر مجموعه کل پرداختی به کاربران به ده درصد یک بیت کوین یا بیشتر می رسد آن را یکجا به میکرو والت بریزند و اینطوری برای کل کاربران یک Fee پرداخت می شود.

از طxرف دیگر، کاربرانی که از سایت‌های بیت‌کوین رایگان استفاده می‌کنند می‌توانند همه درآمدشان را یکجا جمع کنند و سپس به کیف پول بیت کوین خودشان انتقال دهند.

بنابراین faucethub هم کار را برای مدیران faucet ها آسان کرده و هم برای کسانی که از faucet ها درآمد کسب می‌کنند.

 تعداد faucet ها بسیار زیادی است و شاید صدها نمونه از این سایت‌ها وجود داشته باشد (شاید هم هزاران!) اما معروفترین آنها سایت Freebitcoin است که بیش از ۱۰ میلیون نفر عضو آن هستند.

ثبت نام در سایت فاست هاپ


در پایان هر نظر یا سوالی وجود داشت می توانید در بخش نظرات یا بصورت خصوصی مطرح نمایید، در سریعترین زمان ممکن پاسخ داده خواهد شد.

برای آموزش ثبت نام در سایت فاست هاپ بر روی لینک زیر کلیک کنید.

آموزش ثبت نام

برای آشنایی با قسمت های مختلف سایت فاست هاپ بر روی لینک زیر کلیک کنید.

فاست هاپ


دوستان اگر سوالی یا مشکلی بود برای پاسخگویی در خدمتم.
تلگرام : 09305268407
ایمیل: mredsong@gmail.com

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی