مرجع تخصصی سایت faucethub فاست هاپ (کسب درآمد ۵ تا۱۰ دلار در روز)

بیت کوین رایگان و کسب درآمد از اینترنت. با چند ساعت کار در روز تا ۱۰ دلار درآمد داشته باشید

مرجع تخصصی سایت faucethub فاست هاپ (کسب درآمد ۵ تا۱۰ دلار در روز)

بیت کوین رایگان و کسب درآمد از اینترنت. با چند ساعت کار در روز تا ۱۰ دلار درآمد داشته باشید

مرجع تخصصی و معرفی بهترین سایت هایی که به میکرو والت فاست هاپ ( faucethub ) پرداختی دارند.
فاست هاپ ( faucethub ) یکی از معتبرترین و بهترین میکرو والت هایی هست که چندین کوین را پشتیبانی می کند.

بایگانی
نویسندگان
پیوندهای روزانه

راهکارهای مناسب برای جلوگیری از تبلیغات مزاحم

 سعی کنید برای کار با این سایتها از مرورگر کروم استفاده کنید زیرا با اسکریپت این نوع سایت ها سازگارتر میباشد.

 بزرگترین مشکل برای کاربران صفحات آزار دهنده پاپ آپ میباشد که در این نوع سایتها تعداد این صفحات آزار دهنده زیاد میباشد برای حل این مشکل از افزونه PoperBlocker در مرورگر کروم استفاده کنید.

پاپ آپ ( popup ) یا صفحه باز شونده به صفحه ای می گویند که به وسیله یک کد اسکریپت خاص که در سایت ها و وبلاگها موجود است طراحی شده است و وقتی که بازدید کننده وارد سایت یا وبلاگ وی می شود پس از اولین کلیکی که در هر محلی از صفحه سایت کند به صورت اتوماتیک یک صفحه جدید باز می شود که می تواند حاوی متن تبلیغاتی و یا هر متن دیگری باشد و این صفحه به صورت صفحه ای است که در هر مروگری طوری تعبیه شده است که قابلیت های اصلی مرورگر در این صفحه موجود نیست و فقط بازدید کننده می تواند تبلیغ را ببیند و خرید انجام دهد و صفحه را ببندد .

در مرورگرهای مختلف قابلیت بلوک کردن پاپ آپ وجود دارد یعنی بازدید کننده می تواند مرورگر خود را طوری تنظیم کند که صفحات پاپ آپ به هیچ وجه باز نشوند ، همچنین مرورگر کروم به صورت اتوماتیک و پیش فرض اجازه باز شدن بیش از یک پاپ آپ را به سایت ها نمی دهد و بقیه پاپ آپ ها را بلوک می کند

در مجموع، دور نگه‌داشتن سیستم از شر جاسوس‌افزارها، تبلیغ‌افزارها و به‌ طور کلی برنامه‌های مخرب، احتیاج به دقت و هشیاری دارد. بیشتر کاربرانی که از پاپ‌آپ‌ها و جاسوس‌افزارها شکایت دارند، به خاطر این است که آگاه نیستند این چیزها چگونه به کامپیوترشان راه پیدا می‌کنند. به پیام‌هایی که پیشنهاد نصب یک نرم‌افزار را به شما می‌دهند، خوب دقت کنید و چشم بسته قبول نکنید. اگر برنامه‌ای را از قبل نمی‌شناسید، بدون خواندن اقدام به نصب آن نکنید. اگر چیز مشکوکی را دیدید، روی هیچ دکمه‌ای کلیک نکنید (نه Yes و نه No)، و بلافاصله پنجره را ببندید.



دوستان اگر سوالی یا مشکلی بود برای پاسخگویی در خدمتم.
تلگرام : 09305268407
ایمیل: mredsong@gmail.com
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۷/۲۷
Mohsen Ansari

نظرات  (۱)

سلام،
آقا دست شما دردنکنه ممنونم بخاطر توضیحات خوب

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی